Sebevražda v ČERNÉ ZA BORY

6. října 2007 v 22:18 |  černá kronika

Sebevražda v ČERNÉ ZA BORY

Třiapadesátiletý muž skočil v sobotu 6.října 2007 dopoledne kolem 8.40 hodin na Pardubicku pod vlak. Ten ho srazil v blízkosti železniční zastávky Černá za Bory. Muž zraněním na místě podlehl. Nehoda zhruba na hodinu a půl zastavila provoz na hlavní trati Praha-Ostrava.
Muž skočil pod rychlík Inter-City 580 Ostravan, který jel z Karviné do Prahy.Za tímto vlakem jel ve sledu R 874 Brno hl.n.-Praha Smíchov,který zůstal stát za vlakem IC 580 a poté byl sunut zpět do stanice Kostěnice.
Tato mimořádná událost měla velký vliv na řízení dopravy.V 9 hodin přijíždí do UŽST Pardubice hl.n. již z Prahy zpožděný EC 279 Jaroslav Hašek a zůstává stát u čtvrtého nástupiště-kolej 1.Za pár minut se u téhož nástupiště koleje 3.zastaví i EC 121 Košičan.Jako třetí dojíždí od Prahy SC 73 Pendolino Johan Gregor Mendel mířící do Vídně a zůstává stát u třetího nástupiště kolej 4.Obsazenost staničních kolejí je značná: 1 nástupiště stojí R 986 do Liberce spolu s Os 5021, 2.nástupiště 10 kolej je upřednostněna pro Os do Hradce Králové (5604.5626,5648,5650).Kolej druhá u třetího a kolej 8 u druhého nástupiště posloužila po obnovení provozu pro vlaky od Kostěnic,který byl započat za minutu dvanáct,protože již vjezd vlaku 627 Emil Zátopek Praha-Vsetín,byl podmíněn vysunutím vlaku SC 73 k odjezdovému návěstidlu.
Dalším problémem bylo,že vlak vjel do obsazovacího úseku a došlo k aktivaci přejezdového zabezpečovacího zařízení v městské části Slovany a přejezd zůstal uzavřen pro silniční dopravu.Na místo se musela dostavit Městská Policie Pardubice a řidiče odklánět na silniční nadjezd v Černé za Bory.
Zhruba od deseti hodin dopoledne se podařilo obnovit provoz po jedné koleji, bez omezení byla trať průjezdná v 11:30.
Vliv na dopravu: Vlaky směr Praha
  • IC 580 Ostravan Karviná-Praha..................134 minut
  • R 874 Brno - Praha.....................................114 minut
  • EC 370 Wien - Aarhus.................................57 minut
  • IC 540 Hutník Třinec - Praha........................56 minut
  • SC 502 Pendolino Ostrava - Praha................42 minut
  • R 702 Šohaj Veselí nad Moravou-Cheb.........95 minut
  • Os 5012 Česká Třebová-Pardubice...............67 minut
Vlaky směr Česká Třebová
  • EC 279 Jaroslav Hašek Praha-Budapest.......126 minut
  • EC 121 Košičan Praha - Košice.....................90 minut
  • SC 73 Johan Gregor Mendel Praha-Wien........75 minut
  • R 627 Emil Zátopek Praha - Vsetín..................36 minut
  • Os 5013 Pardubice - Česká Třebová...............35 minut
Závěrem pár odkazů na různé internetové zpravodajské stránky,které bohužel většinou uvedenou událost popisují jako fatální selhání železničářů.Nebudu tyto články moc komentovat,každý bude mít názor svůj,já osobně jsem na místě střetu nebyl,ale z doslechu vím,že přesun do náhradní soupravy byl na zvážení cestujících,mezi kterými šlo i o cestující kteří cestovali na letiště v Ruzyni.
deník
TV N@va - zpravodajství

TOPlist
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Občerstvení - Dne 29.září 2007 končí provoz nádražní restaurace.A Váš názor na možnost občerstvení?

nádražní restauraci budu postrádat 30.5% (39)
využívám prodejnu PONT 9.4% (12)
využívám stánků v hale či nástupištích 15.6% (20)
využívám jídelního vozu 3.1% (4)
využívám řetězec Hypernova 4.7% (6)
mám vlastní občerstvení 6.3% (8)
nová La Rocket vyhovuje 19.5% (25)
nová La Rocket nevyhovuje 10.9% (14)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.